teisipäev, 19. november 2013

Red velvet e Punane samet kook

Õhtuseks koduseks peoks otsustasin sel korral teha red velveti põhjaga tordi. Red velvet on mulle alati põnev tundunud, aga ma ei ole kunagi viitsinud seda ette võtta. Sel korral otsustasin siis ära proovida.
suhkrukunsti poodi ei olnud mul kahjuks aega minna ja koogimeistri poes punast toiduvärvi ei olnud. Seega ostsin Kaubamajast 2 topsi punast pulbervärvi. Juba neid ostes õnnestus mul oma käed punaseks värvida. Purgid oli väljast pulbriga koos ja määrisid ka mu käed ära. Koogi tegemisel ma seda järgmine kord ka enam ei kasuta. Kogu mu  köök oli punase tolmuga kaetud. Lapsel olid isegi sukapüksid talla alt punased.
Aga koogipõhi ise sai maitsev ja mõnusalt mahlane.

Retsept siis selline:
350 g  suhkrut
2 muna
210 g nisujahu
5 g soodat
1 g soola
20 g kakaopulbrit
5 g vanillisuhkrut
15 ml valge veini äädikat
100 ml vedelat margariini
250 ml hapupiima
45 ml punast toiduvärvi
Munad tuleb suhkruga heledaks vahuks kloppida, seejärel segada omavahel kuivad koostisained ning lisada need munavahule koos äädika, margariini ning hapupiimaga. Kõige lõpus lisada toiduvärv ning segada hoolikalt läbi. Taigen valada 24cm lahtikäivasse vormi ja küpsetada 40 min 175 C juures.
Koogi vahele panin hapukirsitäidist ja kohupiima - vahukoore kreemi. Koogi peale aga martsipani.

Kuna mul endal koogi kaunistamiseks eriti ideid ei olnud, siis küsisin pojalt, mida ta tordi peale tahaks ning sain vastuseks, et ta tahab rohelist torti lilledega.

Selline ta siis sai minu roheline tort lilledega



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar