pühapäev, 24. veebruar 2013

Sõbrapäeva tort


Sõbrapäevast on küll juba üle nädala möödas, aga parem hilja, kui mitte kunagi. Õnneks ei jäänud hiljaks mitte tort vaid minu postitus.
Juba nädal enne sõbrapäeva küsis mu 4-aastane poeg, kas ma sõbrapäevaks ikka torti ka teen. No kuidas siis muidu, ikka teen :)

Brownie põhjaga tort oligi mul veel katsetamata ja sõbrapäev tundus üheks šokolaadiseks koogiks just sobiv aeg olevat.  Niisiis näpud tööle ja tort valmis. Peal vaarikamaitseline suhkrumass ja vahukommimassist kaunistsused, suhkrumassi all munapiimaga võikreem ja sees brownie kohupiima kirsikreemiga. Üldiselt peab ütlema, et need suhkrumassiga tordid ikka ei ole minu jaoks - liiga magus saab... Aga sisu oli mõnus ja mahlane.


Põhjaks siis brownie

või 50gr
tume shokolaad (bitter) 100g
nisujahu 90g
sooda 2gr
fariinsuhkur 65g
valge suhkur 105gr
muna 2tk
piim 100g
vaniilsuhkur 8g 
Nende kogustega õnnestus mul põhi kenasti pooleks lõigata.

Kihtide vahel panin kohupiima-vahukoore kreemi 1:1 ja kompotikirssid.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar