neljapäev, 14. september 2017

Tort tulevasele loomaarstile 😊

Tütre sünnipäevaks uue põneva tordi väljamõtlemine läheb iga aastaga aina keerulisemaks. Kui ma enne sünnipäeva tütre käest küsisin, millist torti ta sel aastal tahaks, sain vastuseks "koeraga". No tore küll, koeraga... Kui palju neid kass/koer lillede keskel torte ikka võib teha, tahaks juba midagi uut. Lõpuks siis otsustasin, et ühendan tütre koeratordi soovi tema praeguse unistusega saada loomaarstiks.


Algas selle tordi tegemine väikeste viperustega. Nimelt tegin ma paar päeva varem koduseks sünnipäevaks šokolaadi-toorjuustu kooki. Kuna tordi põhjaks plaanisin teha jälle jaapani juustkooki, siis otsustasin kogu toorjuustu (1,5 kg) korraga poest ära tuua, et järgmisel päeval ei peaks poodi minema. Paraku juhtus nii, et kui ma siis šokolaadikoogi ahju olin pannud, avastasin ma, et olin kõik selle 1,5 kg toorjuustu pannud šokolaadikoogi sisse. Ütleme nii, et šokolaadikook sai veidike kakaokoogi maitsega mitte šokolaadikoogi maitsega ja mina pidin minema poodi uue toorjuustu järgi.


Ka tordipõhja küpsetamine ei läinud päris ilma viperusteta. Jaapani juustikoogi tainast otsutasin teha 2 korda rohkem, kui retseptis ettenähtud. Tegelikult oleks piisanud 1,5 kordest kogusest. Nii pidin ma siis ülejäänud taigna väiksesse koogivormi panema ja sellega koos ahju. Paraku ei ole mu ahi just väga suur, seega väiksem kook läks ülemisele korrusele. Tulemuseks see, et kook kerkis küpsemise ajal vastu ahjulage ning oli kõik ülemiste kuumutuselementide vahel kinni. 😃 Õnneks oli ahi alt kuumutuse peal.


Kõigile nendele viperustele vaatamata, sai kook siiski ilus ja maitsev ning sünnipäevalaps oli rahul.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar