teisipäev, 13. oktoober 2020

Anneli 9. sünnipäev

 Laste kasvades muutuvad ka nende huvid ja soovid. Seni kui neil on veel oma lemmik multikas on sünnipäevatordi teema valimine lihtne. Minu tütre selle aasta lemmik teemaks on "Mina ja Mia". Selle multikaga möödus peaaegu kogu suvi. Seega polnud mingit kahtlust, tort peab samuti saama "Mina ja Mia" teemaline.

Ükssarviku voolimisega alustasin juba nädal varem. Kõik need jalad ja tiivad ja sarved peavad ju saama kuivada, et nad tordi peale pannes ikka ilusad püsiksid. Kui olin kõik need jalad kenasti valmis nikerdanud, sain aru, et tegelikult jäävad tagumised jalad ju hoopiski tiibade alla ning kõik see nikerdamine oleks võinud ka olemata jääda. 😊
Miaga oli lugu peaaegu sama keeruline, sest inimeste voolimine ei ole just minu tugevaim külg. Mia nägu tegin vist viis korda ringi ja ikka ei saanud selline nagu see multikas on.



Puid, põõsaid ja lilli aitas ettevalmistada sünnipäevalaps ise.
Sisuks sai sel korral küpsise tort, millel vahel kohupiimakreem ja hapukoor ning marmelaadi tükikesed. Kõik see sai kaetud martsipaniga, mille alla muidugi ka õhuke kiht võikreemi, et martsipan kohe sulama ei hakkaks.

Lõpptulemusega olime igal juhul rahul nii mina kui ka sünnipäevalaps.


Lauale pannes lisasime tordile muidugi veel ka küünlad ja vulkaanid.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar